BRONVERMELDING
- B., D. (2018, 18 juli). Handleiding Padlet. Leerling 2020. https://leerling2020.nl/handleiding-padlet/
- Bookwidgets. (z.d.). Ondersteuning & tutorials. https://www.bookwidgets.com/a/nl/tutorials/getting-started
- Frederix, S. (2020, 11 september). Nieuwe eindterm: leer je leerlingen denken als een computer. Klasse. https://www.klasse.be/213656/kunnen-jouw-leerlingen-al-computationeel-denken/
- Handleiding werken met Canva. (z.d.). FMDO Diversiteit verenigd. Geraadpleegd op 4 juni 2021, van https://usercontent.one/wp/www.fmdo.be/wp-content/uploads/2020/11/Handleiding-werken-met-Canva-NL.pdf
- Het Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming. (z.d.). ICT in de klas - voor onderwijspersoneel. https://onderwijs.vlaanderen.be/nl/ict-in-de-klas
- Kahoot. (2021). Kahoot! | Learning games | Make learning awesome! Kahoot! https://kahoot.com/
- Katholiek Onderwijs Vlaanderen. (z.d.-a). Concepten computationeel denken. Geraadpleegd op 10 juni 2021, van https://pro.katholiekonderwijs.vlaanderen/computationeel-denken/concepten
- Katholiek Onderwijs Vlaanderen. (z.d.). Waarom een ICT-beleid voeren? https://pro.katholiekonderwijs.vlaanderen/ict-beleid/aan-de-slag
- Quizlet. (2021). Captcha Challenge. . .. https://quizlet.com/nl/mission
- Scratch. (2010, 3 juni). Scratch Wiki. https://en.scratch-wiki.info/
- Socrative. (2021). Socrative handleiding nederlands, 2-33. https://users.ugent.be/~bfdwever/KL1516/Socrative_handleiding_nederlands.pdf
- Steppe, G. (2020a). Enter - Algoritmisch denken M1: Algoritmen ontsluierd. Die Keure.
- Steppe, G. (2020b). Enter - Algoritmisch denken M2: Aan de slag met algoritmen. Die Keure.
- Stepbystep. (z.d.). www.Actionbound.com. Geraadpleegd op 28 mei 2021, van https://en.actionbound.com/stepbystep
Support center. (z.d.). www.educaplay.com. Geraadpleegd op 28 mei 2021, van https://www.educaplay.com/support-center/
Webnode hulppagina. (z.d.). Webnode. Geraadpleegd op 4 juni 2021, van https://www.webnode.info/